dinsdag 4 januari 2011

Ik heb er weer zin in.

De afgelopen tijd was niet echt makkelijk. Het was best wel moeilijk en zwaar. Op sommige dagen was het licht ver te zoeken en dan leek het als of dit nooit op zou houden. Mijn leven de afgelope anderhalve maand bestond uit overleven. Geloven in het goede werd steeds moeilijker.

Maar nu, na al die tijd ontdekte is net eventjes een sprankje licht in mijn borst. Het is tijd voor een nieuwe periode. Er zullen een aantal dingen moet veranderen. Mijn funderingen moeten verlegd gaan worden. Gelukkig is de moeilijkste tijd nu achter de rug, het los komen, het beseffen dat het anders moet. 

Ik heb weer energie en zin in dingen doen. Vandaag was een dag waar ik energie van kreeg. Het was tof. We hebben een vrij grote kans op een nieuwe klant erbij en een aantal hele enthousiaste reacties van belangrijke contact personen voor ons bedrijf.

Ik heb er weer zin in!

Toffe groetjes,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten