maandag 3 januari 2011

Second message.

Lieve Alex Tess,

Na deze verduidelijking zal ik mezelf eerst maar eens voorstellen
Of nee, ik ga eerst wat uitleggen over deze blog. Iets wat ook deels het vorige bericht zal verklaren.

Deze blog zal over mij gaan. Helemaal alleen over mij. Alles bekeken van uit mijn oogpunt. Alles vanuit mijn beleving. Dat betekend een paar dingen:

1. Niet alles hoeft de waarheid te zijn, het is mijn waarheid en dat is genoeg.
2. Niet alles zal even aardig zijn, niet persoonlijk bedoel. Ik ben gewoon niet zo'n aardig persoon.
3. Niet alles zal even redelijk zijn, geen zorgen ik ben een vrij redelijk persoon dus het zal niet extreem zijn.

Eigenlijk is deze blog puur egoïsme, hij is geschreven voor mij en daarom zo nu en dan ook aan mij. Natuurlijk vind ik het leuk als je meeleest. Maar als je niet bevalt, dan rot je maar op. Ik ben hier niet om vrienden te maken.

Ik ga hier proberen om mijn leven weer fijn en rustig te laten verlopen. Dat wil ik doen door mijn hoofd zo nu en dan op te ruimen. Daarom ga ik gedachtes en hersenspinsels posten op deze blog. Ik hoop dat op die manier de zooi uit mijn hoofd verdwijnt. 

Bovendien vind ik het fijn om mezelf te kunnen terug lezen, dat maakt dat ik mezelf soms beter begrijp.

Ik ga nu geen uitgebreide post's besteden aan mijzelf. Die komen later vast nog wel maar voor nu moet je eventjes genoeg nemen met dit, mijn beste lezeres. 

Met vriendelijke groet,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten