dinsdag 11 januari 2011

Uit in Almere

Ja, ik ga het doen. Ik durf het aan. Uit in Almere.


Hoewel ik al een ruime 15 jaar in Almere woon (Geboren en 1 jaar getogen in Amsterdam) ben ik er nog nooit uit geweest. Misschien heeft dit te maken met het feit dat ik een ontzettende godsgruwelijke hekel heb aan Almere. 


Of misschien wel met het feit dat ik geen vrienden had. (Lichte nuance; geen breezer vrienden.)


OF het zou kunnen komen doordat al mijn weekenden in het teken staan van mijn lieve vriendje.


En toch ga ik het doen dit weekend. Mijn vriendje zit in zijn eigen huisje in Den Haag hard te leren voor zijn tentamens en ik heb de laatste tijd vrienden gemaakt die NIET breezer zijn (anders zouden ze mijn vrienden niet zijn) maar wel uit gaan! En over het eerste punt ga ik me dan maar eens een beetje heen zetten. I mean, hoe erg kan het nu zijn? Ik ben met leuke mensen en het gaat gewoon gezellig worden!


Ja peeps (waarom zeg ik dat?), Alex Tess heeft er zin in!


Liefs,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten