maandag 31 januari 2011

Op de valreep; laatste bericht van januari.

Met het oog gericht op de begindoelstelling van deze blog voelde ik mij geroepen om even een kleine update te geven. Al ben ik eigenlijk ontzettend illegaal bezig, want ik moet nog heel ontzetten veel leren.

Januari, het begon kut, ging toen goed en nu gaat het er een beetje tussen in. Thuis is het niet altijd even leuk en dat heeft ook wel zijn gevolgen voor de rest van mijn leven. Maar toch al met al.
Ik zit lekker in mijn vel en heb weer het gevoel dat ik controle heb over mijn lichaam en mind. 

Ik merk bij mezelf dat ik leer om steeds beter afstand te kunnen nemen. Steeds beter nee te kunnen zeggen. Ik ben overal, maar dan ook echt bijna OVERAL enthousiast voor. Leerlingenraad, debatgroep, eigenbedrijf, MR, GMR, politiek, noem het maar op. Ontzettend leuk om te doen, maar ook erg zwaar. Dus ik ben vaak moe.

Om toch nog positief af te sluiten deze maand, de dingen waar ik trots op ben:

1. Mijn bedrijf, het begint steeds beter te lopen!
2. Het feit dat ik prioriteiten leer stellen
3. Het groene vlag project van mijn school, ooit begonnen door mij, is succesvol afgesloten! (Zie de hart van NL herhaling HIER.) Hierdoor hebben we ook sponsorgeld binnengehaald voor een ander project van mij: www.horstship.nl

Dat waren de dingen waar ik trots op ben, verder ben ik jarig geweest (27-01) en dus weer een jaartje ouder. Mijn goede voornemens als 17 jarige Europese burger? Door gaan zoals ik het nu al doe! 

En oja, ook nog meer bloggen! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten